sobota, 19 marca 2016

Potrzebna pomoc

W okolicy tragiczne wydarzenia. Motocyklista zginął prowadząc swoją maszynę, a wielodzietna rodzina straciła wszystko wskutek pożaru. Potrzebują dosłownie wszystkiego, jeżeli ktoś z Was chciałby pomóc, proszę o kontakt: martuha84@gmail.com, udzielę wszystkich informacji. Takie sytuacje pokazują ile jeszcze jest człowieka w człowieku i jednocześnie skłaniają do refleksji, co jest w życiu najważniejsze.
A co u mnie?
Dzień prac domowych to miła odmiana po długodystsansowym ogarnianiu spraw zawodowych. Bezskutecznie próbuję znaleźć inną pracę i zastanawiam się czy kiedykolwiek się uda.
Mam już stały dostęp w domu do internetu bez limitu. Jestem głęboko rozczarowana sytuacją, która sprawiła, że musiałam zerwać współpracę z dotychczasowym operatorem. A korzystałam z jego usług od 10 lat...
I jeszcze...
...nie przygotowałam kartek świątecznych.
...nie wiem czy święta spędzę w domu czy u Pana Zet.
... nie wiem co zrobić ze starym autem.


4 komentarze:

  1. Służę pomocą prawną, w razie czego pisz na naviter@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej zmienić prace na czas niż być później zwolnionym ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,no :). Tylko...tak jakoś nikt mnie nie chce.

      Usuń