piątek, 16 listopada 2012

Liebster Blog

Rivulet zaprasza do zabawy więc ruszam w tany i wyjaśniam sens zabawy o nazwie:

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania.  Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.





 
1. Kim jest dla Ciebie Bóg? (szczerze) Tajemnicą i Źródłem Nieustannego Zdumienia
2. Jaka piosenka poprawia Ci humor? Kwiaty jak relikwie - Robert Gawliński
3. Kiedy czujesz się bliżej Nieba? Gdy mam problem i nie wiem, co robić, ale zaczynam robić cokolwiek, bo coś robić trzeba i do tego proszę o pomoc Niebo,  a po jakimś czasie orientuję się, że coś zaczyna ruszać i się znajduje rozwiazanie i się okazuje, że problem wcale nie był taki wielki i że już po nim.
4. Co chciał(a)byś zjeść na obiad? Pierogi
5. Ulubiony święty i dlaczego? Josemaria Escriva - bo to to człowieki wielkiej wiary i umysłu, św. Damian de Veuster - bo to "swój chłop".
6. Czy jest ktoś, z kim mógłbyś/mogłabyś rozmawiać godzinami?  - tak
7. Co oznacza Twój nick i dlaczego jest taki, a nie inny? (w przypadku imion proszę o wskazanie patrona i podanie znaczenia ;)) - Martuha przez "h" z przekory, a Marta to z aramejskiego "Pani, pani domu, gospodyni", patronka - św. Marta z Betanii, siostra Marii i Łazarza, której Pan Jezus kazal sie nie troszczyć, bo potrzeba tylko jednego... :)
8. Najlepiej odpoczywasz, gdy... prowadzę auto lub porządkuję swoje przepastne szuflady pełne szpargałów.
9. Masz jakiś ulubiony wiersz??? Wyjdę pewnie na ignoratkę ;P, ale nie mam.
10. Fragment Pisma Świętego, który najbardziej do Ciebie przemawia, to... "Trzciny nadłamanej nie złamie, Nie będzie wołał ni podnosił głosu, nie da słyszeć krzyku swego na dworze." ( z księgi Izajasza )
11. Książka Twojego dzieciństwa to... "Ania z Zielonego Wzgórza"

A teraz moje wyróżnienia:
1. PATRICE
2. AGATHE
3. EKONOMISTKA Z DUSZĄ
4.
5. KASIA
6. MIEDZIANOWSKA
7. SALACJA  
8. AFRO
9. ZOE

Miało być 11, no ale jeśli zostanę przy 9 to świat się chyba nie zawali ;) ( mam nadzieję ), a moje pytanka są takie:
1. Ostanio śniło mi się, że ...
2. Dlaczego piszesz bloga?
3.  Mój największy życiowy sukces to ...
4. Ulubione miejsce na spacer ....
5. Najcześciej szukam...
6. Nie lubię ...
7. Masz prawo jazdy?
8. Jaką książkę ostanio przeczytałaś?
9. Gdybym miała być zwierzęciem to chciałabym być ...
10. Chrapiesz :D?
11. Ulubiony ciuch?






 

7 komentarzy:

  1. ja również odpowiedziałam na drugim blogu i zapraszam do zabawy :) szczegóły na pierwszym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dzięki za odpowiedź na moje dociekliwe ;) pytania i za wyróżnienie :D, ja na Twoje też już odpowiedziałam!

      Usuń
  2. a ja lubię ten fragment; "Bo góry mogą ustąpić
    i pagórki się zachwiać,
    ale miłość moja nie odstąpi od ciebie..."
    Księga Izajasza (Iz 54)
    Pozdrawiam cieplutko;)stokrotka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO, Stokrotka :) ! Buziaki Ci posyłam! Dobrze, że JESTEŚ !

      Usuń
  3. A to Ci zabawa! :)
    :*

    OdpowiedzUsuń