niedziela, 18 listopada 2012

Pytania Agaty :)


1. Czy doświadczyłeś (-aś) kiedykolwiek na "własnej skórze", że Bóg wyprowadził Cię z jakiejś opresji? Jeśli tak, to podziel się tym krótko. Może to nie była opresja, ale traktuję to jak cud. Szłam na pocztę wysłać zestaw wymaganych w rekrutacji na studia dokumentów i rozmyślałam o tym, że mam przy sobie tylko parę złotych, a jak wyślę papiery listem poleconym to bedzie to dużo kosztowało, a ja chciałam sobie kupić jeszcze jakąś drobną, ale konieczną wtedy rzecz. I tu niespodzienka, wchodzę na pocztę, a na schodku przede mną leży 10 zł i nikogo wokół. Podniosłam i już miałam za co wysłać przesyłkę i jeszcze zostało :). Mała rzecz, ale cieszyła.
2. Ulubiony Psalm to: "Dzięki Ci, Panie, żeś mnie tak cudownie stworzył..." i "Z głębokości wołam do Ciebie, Panie..."
3. Co lubisz robić w wolnej chwili? Marzyć.
4. Twoja ulubiona piosenka? Każda, ktora przywołuje miłe wspomnienia .
5. Czy jest miejsce, którego jeszcze nie widziałeś (-aś) i marzysz by tam pojechać? Jeśli tak to jakie to miejsce? Łagiewniki , Krzeszów
6. Jakie trzy rzeczy są dla Ciebie charakterystyczne? roztrzepanie, zadumanie, czasem panikowanie
7. Czy zdarzyło się w Twoim życiu coś, co Cię zadziwiło? Co nigdy nie myślałeś (-aś), że się spełni? Jeśli tak to, co to było? Tak, spotkałam swojego ulubionego aktora z Kabaretu POTEM i kabaret, w których obecnie występuje i sobie porozmawialiśmy :), a nawet mamy wspólne foto.
8. Jakie wydarzenie będziesz wspominać do końca życia? Teraz staram się żyć chwilą bieżącą, wspominać będę później.
9. Dlaczego prowadzisz bloga? Bo lubię :)
10. Jaki jest Twój ulubiony film? "Pogoda na jutro", "American Pie"
11. Czy jest masz Przyjaciela, który zawsze znajdzie dla Ciebie czas? Nie.

Dziękuję serdecznie za wyróżnienie Rivulet i Agacie :) ! Miły gest, Drogie Panie! I na tym muszę kończyć zabawę, bo Zaprzyjaźnione Blogerki dostały już wyróżnione, a na innych blogach nie bywam. Pozdrowienia posyłam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz