wtorek, 7 marca 2017

WTF?

Co się dzieje z tym światem? Co się dzieje z kościołem? Kilka dni temu obejrzałam na yt film, w którym jeden z księży archidiecezji wrocławskiej opowiadał o tym, że jako kleryk był molestowany przez innego księdza. Dziś obejrzałam kolejne nagranie, z którego dowiedziałam się, że ksiądz - ofiara sam wymieniał z młodym chłopakiem wiadomości o treściach mocno erotycznych. Zgłupiałam! Szczęka mi opadła prawie do podłogi i tak siedzę z rozdziawioną gębą, i totalnie nie wiem, co o tym myśleć.
Kapłani, co jest z Wami nie tak???

2 komentarze:

  1. Oglądałam wczoraj - nie mogłam spać :-( Rano poszłam na Mszę św. ofiarując Komunię św. w intencji właśnie kapłanów, tych i wszystkich innych uwikłanych w "grzechy" :-( I szkoda mi ks. Adriana - PRAWDA, która wyznał pogrąży go... Już został odsunięty od pracy duszpasterskiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie mogę zrozumieć: JAK? PO CO? DLACZEGO? Żal...

      Usuń