niedziela, 8 lipca 2012

niedzielnie

"Chirurdzy" sezon 3 - dobry serial, interesujący. Ogladam bez przerwy :).
 Wczoraj sobie zrobiłam plan wakacyjnych wypadów, a na koniec przekreśliłam wszystkie pozycje, bo co można zrealizować jak się zarabia 600 zł na miesiąc? Reasumując, stanęło na wyjeździe do siostry ( może uda mi się odwiedzić czeską Pragę - chciałabym! ) i do... Napiszę dokąd, gdy uzgodnię szczegóły z pewną Dobrą Duszyczką o wielkim sercu :).
A dziś wybieram się do rodzinki i przy okazji załatwię sobie "Simów" - lubie tę grę, a teraz, gdy już się obroniłam i mam dużo wolnego czasu, będę grać do upadłego! :D
Czytam, tak, czytam. Polecam Wam książkę pt. "Kobieta boska tajemnica" - z ojcem Joachimem Badenim rozmawia Judyta Syrek. Książkę czyta się szybko i przyjemnie, ale treści są bardzo istotne i ciekawe.

2 komentarze:

  1. U mnie na tapecie "Gra o tron" sezon 2. Od kilku tygodni pogrywam w sim 3. Po prostu kocham tą grę ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A może nad morze?;> Qrcze, ale bym sobie w simy pograła... to była pierwsza (i jak dotąd ostatnia) zakupiona przeze mnie gra, potem komuś pożyczyłam i tyle ją widziałam. Ale mi teraz ochoty narobiłaś, aż chyba zacznę jej szukać;)

    OdpowiedzUsuń