czwartek, 21 stycznia 2016

Wymiana książek - OSTROŻNIE

"Potrzebuję co najmniej 6 osób w każdym wieku, aby uczestniczyć w książkowej wymianie! Obiecuję, że to jest tego warte. Nie musisz być w Polsce, aby to zrobić, im dalej tym lepiej. Musisz kupić jedną książkę i wysłać ją do jednej osoby, a otrzymasz około 36 książek w zamian. Daj mi znać, jeśli jesteś zainteresowany, wpisując komentarz, a podam Ci szczegóły wymiany --- i nie jest to spam! " 

****
Moi Drodzy, z uwagi na fakt, że wokół tej akcji jest zbyt wiele kontrowersji, czuję się zobowiązana, aby przedstawić Wam informacje, jakie pojawiły się w sieci i pozwolić, abyście sami wyrobili sobie opinię odnośnie całego przedsięwzięcia. Potwierdza się stare, chińskie przysłowie, że trzeba z dystansem i ostrożnością podchodzić do tego, co znajdujemy w necie.

KLIK 

Emotikon smile

2 komentarze:

  1. moja pierwsza reakcja - wooow, super, wchodzę w to - ale po chwili - po co mi jakaś książka? Nie czytam wszystkich książek, pewne tematyki mnie zwyczajnie nie interesują - więc uznałam, że to bezsensu... A Ty co o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem. Idea fajna, ale po zastanowieniu... jestem już za stara na takie akcje, tym bardziej na akcje, wokół ktorych jest zamieszanie i rozbieżne opinie.

    OdpowiedzUsuń