czwartek, 28 stycznia 2016

Tryb "SZWĘDACZ"

Może o tym, pisałam, a może nie... włącza mi się tryb "SZWĘDACZ", co oznacza, że czuję zew, by gdzieś pojechać, pooddychać innym powietrzem, przebywać z innymi ludźmi, trochę pomyśleć, odetchnąć... Ten weekend będzie wyjazdowy. Jutro ruszam, a że trasa dość daleka,  mam nadzieję, że bezpiecznie pojadę i wrócę. A potem, potem chciałabym pojechać na "pustynię", szukam jakiegoś miejsca, może klasztoru, gdzie można pojechać na weekend, korzystać z kaplicy, może z rozmowy z siostrą.... Brakuje mi czegoś, co pomoże mi podbudować moje życie duchowe, a póki nie mam własnej rodziny, nic nie stoi na przeszkodzie, abym "zniknęła" na chwile. :)
W pracy ostatnio ...specyficznie. Wariuję w gwarze i hałasie, nie potrafię pracować, gdy ktoś ciągle patrzy mi na ręce czy też nie rozumie, że mam taki a nie inny styl pracy i nie będę tego zmieniać. W mojej branży liczy się kreatywność, efektywność i dokładność, a ja się tym wszystkim wykazuję, to o co chodzi? Męczy mnie też robienie afery z niczego, a nieprzejmowanie się tym, co naprawdę stanowi problem. Ale, co nie zabije to wzmocni, pocieszam się, że jeszcze tylko 2 lata i 11 miesięcy i nastanie, mam nadzieję, nowa rzeczywistość :)...

8 komentarzy:

  1. Te wpisy są bardzo tajemnicze. Klasztor, pustynia, 2 lata i 11 miesięcy. Nic nie jarzę
    A praca nie stoi na przeszkodzie do zniknięcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze, już wyjaśniam: chcę "zniknąć", czyli pojechać na "pustynię",tzn. indywidualne skupienie ,do jakiegoś domu rekolekcyjnego ( metaforyczna "pustynia" w sensie geograficznym")lub klasztoru. Praca w tym nie przeszkodzi, bo od czego są weekendy i urlopy :).
      Okres 2. lat i 11. miesięcy.... odliczam do wyborów i czekam na zmiany.

      Usuń
  2. A, chodzi o wybory samorządowe.

    Natomiast jeśli chodzi o klasztor, to może zgłoś się do Niepokalanowa? Mają dużą bazę noclegową dla pielgrzymów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to ciekawa opcja, warta przemyślenia.

      Usuń
    2. O, ja jestem ZA!! Bo to w moich stronach! :-D Będzie okazja do spotkania :-))))) <3

      Usuń
  3. Potrzebujesz widocznie ciszy i miejsca skupienia swoich myśli :)

    OdpowiedzUsuń