niedziela, 22 grudnia 2013

INTROWERTYK

( skiepowane z KLIK

6 komentarzy:

  1. Najprawdziwsza prawda!!! No, może niektóre punkty bym wyjęła... ale reszta to "strzał w 10" :) pani Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że już usunięta jestem z listy blogów u Ciebie - cóż... przykre.. Wesołych Świąt życzę i ... SZCZĘŚLIWEGO Nowego Roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, tak, usunęłam, ponieważ wszystkie wpisy blokowałaś i jak Cię miałam czytać? ...

      Usuń
    2. wystarczyło poprosić o hasło...

      Usuń
    3. Nie uwierzysz, ale nie wpadłam na to rozwiązanie, a przecież ono najprostsze i najlepsze! Bardziej jawiło mi się coś w tym stylu, że może szykujesz jakaś niespodziankę dla czytelników i gdy przyjdzie odpowiedni moment, ukażesz ją ogółowi :). Inny wariant, że może onet tak ulepszał blogi, ze całkiem ześwirowało wszystko. A czy w tej chwili ja tak bardzo ładnie mogę poprosić o hasło do Twego kawałka sieci :) ?

      Usuń
  3. 3478119 odezwij się - bo wysyłałam na dwa Twoje nr GG, ale pewnie one już nieaktualne..

    OdpowiedzUsuń