niedziela, 8 grudnia 2013

perfekcyjny koncert Perfectu

Sobota była tak miła i cudowna, że sama bym sobie lepiej tego nie wymyśliła :)! Obfitowała w miłe spotkania, a zakończył się koncertem Perfectu! ( W środę mam urodziny więc ten koncert zafundowałam sobie w ramach prezentu :D ). Uwielbiam Perfect, świetni są, podziwiam, że, pomimo wieku, na scenie tryskają energią i dają z siebie wszystko! A ja się wytańczyłam, zdarłam gardło śpiewając i bawiłam się wyśmienicie!
Cóż mogę jeszcze dodać? Dziękuję pani Ag. za wsparcie w kwestiach dżi/pi/esowo - internetowo - meilowych i za Polaków nocne rozmowy ! 
Chciałabym też dodać, że huragan nie wyrządził większych szkód w mojej okolicy. Najdotkliwiej odczulam brak prądu,. którego nie było u nas od czwartkowego wieczoru do sobotniego poranku. 
A na koniec  Waszym kciukom / modłom / zaklęciom ( co kto woli ) polecam pewną dość istotną dla mnie sprawę :)
DZIĘKI ! 

6 komentarzy:

  1. Jak zawsze do usług!
    pani Ag.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes nieoceniona :D, ale dobrze to wiesz :) !

      Usuń
  2. Myniuniu uwielbiam Cię! Właśnie dziś pomyślałam sobie: "Mynia ma chyba niedługo urodziny, a ja ich nie zapiałam w kalendarzu :( chyba będę musiała trochę poinwigilować" Wchodzę, i już wiem! <3 :D dzięki ;) :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. i z tego, co wieść głosi, lider zespołu był :)

    OdpowiedzUsuń