środa, 10 lipca 2013

Nie jestem najwazniejsza

Każdego dnia dowiaduję się o sobie czegoś nowego, nie zawsze są to rzeczy, które mi się podobają, ale cóż, nie jestem idealna.
Wczorajsza złość minęła. Teraz mi wstyd, że się tak wściekłam z, w sumie, głupiego powodu, ale tak to jest jak egoizm bierze górę nad rozumem. Nie ja tu jestem najważniejsza, ale zamiast cieszyć się z zaproszenia to wzięłam i byłam gotowa się śmiertelnie obrazić, że nie jest ono takie jak się spodziewałam, że będzie. Wiem, wygląda to dość chaotycznie, ale nie chcę o całej sytuacji pisać tutaj zbyt szczegółowo - liczę na Wasze zrozumienie...
 I tez se zrobiłam test, taki jak Agata ...
Twój typ osobowosci:
Ludzie o tym typie charakteru sa powazni i cisi, zainteresowani zapewnieniem sobie bezpieczenstwa i spokojnego zycia. Takze nieslychanie sumienni, odpowiedzialni i niezawodni. Posiadaja dobrze rozwinieta zdolnosc koncentracji. Przewaznie zainteresowani wspieraniem i promowaniem tradycji oraz ustalen. Dzieki dobremu zorganizowaniu i pracowitosci, pracuja oni pewnie w kierunku wytyczonych wczesniej celów. Sa w stanie wypelnic kazde zadanie, jak juz nastawia sie na nie.
Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:
Kierownicy przedsiebiorstw, administratorzy i zarzadzajacy, ksiegowe, policjanci, detektywi, sedziowie, prawnicy, lekarze, dentysci, programisci komputerowi, analitycy systemów, informatycy, rewidenci, elektrycy, nauczyciele matematyki, inzynierzy techniczni, pracownicy hut, technicy, czlonkowie strazy miejskiej.
Uwaga: Nie krepuj sie, zamiesc powyzszy opis osobowosci na swojej wlasnej stronie internetowej/blogu.

3 komentarze:

  1. Detektyw i elektryk, ni i nauczyciel matematyki - czas sie chyba zastanowic nad zmiana stanowiska jakie piastujesz obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę mamy coś wspólnego ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. "...nieslychanie sumienni, odpowiedzialni i niezawodni" oraz
    "Sa w stanie wypelnic kazde zadanie, jak juz nastawia sie na nie."
    Zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń