sobota, 22 października 2016

Intencja ~ kulminacja

Msza odbyła się wczoraj. Moja intencja NIE ZOSTAŁA odczytana. Dawno się tak nie ws wscieklam! Miałam ochotę wyjść i trzasnac drzwiami. Chciałam wyjaśnić sprawę  z proboszczem, ale w zakrystii powiedzieli, że będzie jutro. Nigdy więcej nie zamówie   mszy poza moją parafią.
Wkurzyla mnie jeszcze jedna osoba. Prosiłam ją 2 lub 3 miesiące temu, by zamówiła tę mszę osobiście. Obiecała, że to zrobi, ale ostatecznie nie zrobiła. Zostały mi więc meile i telefony... Wczoraj z ust tej osoby padł komentarz pod moim adresem ~ Twoja aplikacja nie zadziałała... Tej osoby też o nic nigdy już nie poproszę. Po raz kolejny przekonuję się, że mogę liczyć tylko na siebie. 

2 komentarze:

  1. Bòg zna nasze intencje, ale na Twoim miejscu też pewnie bym się wściekła. Może to zwykłe niedopatrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Emocje opadły, po kilku dniach już przestałam to analizować, ale niesmak pozostał.

    OdpowiedzUsuń