czwartek, 3 stycznia 2013

03.01.2013

Podpisałam dziś umowę o pracę.  ( Kto zgadnie na jakim stanowisku pracuję, otrzyma nagrodę. )
Sprawdziłam pracę zaliczeniową mojej siostrze.
 W niedzielę mam w domu kolędę.
Na dworze ostro targa, tzn. wieje silny wiatr.
Załapałam się na noworoczne ciasto i herbatkę.
Zaczynam planować inwestycje i wyjazdy. 
Cioteczka z GB przysłała przed świętami kartkę z życzeniami.  Wczoraj siostrzyczka odkryła, że na odwrocie wklejonego w karnet karteluszka jest list :). I dobrze, że to zobaczyła, bo zaczynaliśmy już się bulwersować, że ciotunia nie daje znaku życia.

6 komentarzy:

  1. Sekretarka?
    A ja w sobotę...
    Na południowym-wschodzie też!
    A ja jeszcze nie :(
    Mam kilka noworocznych postanowień :)
    A ja dziękuję za życzenia z Dolnego Śląska :*
    Dla mnie ta data 03.01.2013 ma znaczenie takie, że kompa odebrałam z rąk specjalisty, więc mam już kontakt ze światem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie będę zgadywać! Pochwal sie sama!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asystentka Dyrektora - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. sprzątaczka? :D

    OdpowiedzUsuń