niedziela, 20 stycznia 2013

tydzień w skrócie

Za mną ciężki tydzień, przesyłka zamówiona na allegrpo dotarła uszkodzona, padł mi laptop i musiałam go oddać do naprawy ( razem z komputerem stacjonarnym, który padł wcześniej ), dwie soboty z rzędu spędziłam w pracy i nawiązałam kontakt z koleżanką z dawnych lat. Poza tym dowiedziałam się, że inna osoba, bliska mi swego czasu, podjęła decyzję, która zupełnie odmieniła jej życie... Mam nadzieję, że się odnajdzie w nowej sytuacji i że wie, że moje drzwi są dla niej zawsze otwarte. Ufam, że się do mnie odezwie, gdy przyjdzie na to czas...
Zrobiłam porządek w pokoju, d...y może nie urywa, ale miło wreszcie zobaczyć jak wygląda moja ława.
Byłam w banku i odblokowałam sobie dostęp do konta elektronicznego, co ułatwi mi życie :).

1 komentarz:

  1. e-konto = wygoda;)też robiłam porządki, ale i tak ich za bardzo nie widać;) bo dzieciaki troszkę na powrót demolkę zrobiły;) buziaki na nowy tydzień;* od stokrotki;)

    OdpowiedzUsuń