piątek, 7 września 2012

poranek

Skąd wziąć pieniądze na podyplomówkę?...

6 komentarzy:

  1. Pytanie czy nowa podyplomówka da Ci możliwość znalezienia nowej pracy ??? Czasami szkoda pieniędzy. Na własnej skórze to odczułam...

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest pytanie za 100 punktów na które chyba nikt nie jest w stanie odpowiedzieć. Gdy szłam na studia, obiecywano nam złote góry, ciepłą posadkę w szkole i dobre pobory. Gdy skończyliśmy studia okazało się, że to bujdy, bo nawet nie mieliśmy przygotowania pedagogicznego. Zdobyłam to przygotowanie i dalej nic. Mam więc wybór, siedzieć na tyłku i kisić się w obecnej pracy, której coraz bardziej nienawidzę albo poszerzyć swoje kwalifikacje i zrobić wszystko, aby stać się atrakcyjnym potencjalnym pracownikiem oświaty. W sumie to już jestem nastawiona na tę podyplomówkę, a czy to się opłaci to już chyba tylko Pan Bóg wie... Parszywe czasy, ale cos robić trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt czasy parszywe w kwestii zatrudnienia. A na co chcesz iść?

      Usuń
  3. Wychowanie Przedszkolne i Kształcenie Zintegrowane

    OdpowiedzUsuń
  4. ... to jest bardzo ciekawe pytanie :) jak znajdziesz odpowiedź, możesz się podzielić :)

    OdpowiedzUsuń