środa, 19 grudnia 2012

news

Mam etat.

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę!!! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się bardzo cieszę :)!!! Martuś GRATULACJE!!! Teraz w maju już nie będzie wymówki- będziesz musiała przyjechać do Złotego Stoku !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki news a tak skromna notka ;) GRATULACJE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, ja wciąż niedowierzam, że będzie etat, dlatego jak podpiszę umowę to troszkę więcej napiszę ;0

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio, Mynia? Serio?! Opowiadaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że serio, ale opowiem dopiero jak podpiszę umowę :)

      Usuń
  6. gratulacje, a opity?;););) stokrotka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje Martuś. :)
    Martwi mnie jedno, narzekań w tym temacie było wiele, a radosną nowinke oznajmiłas jednym zdaniem :P
    czy możesz napisac cos więcej, każdy się cieszy :) tak mysle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OO, Stefcia, kopę lat! :) Narzekań było wiele, bo i obchodzili się ze mną wrednie i po chamsku, a ja musiałam gdzieś wyrzucić z siebie gorzkie żale. Teraz też im jeszcze nie wierzę do końca, gdzieś tam tkwi obawa, że mnie zaś wyrolują i nie dostanę etatu. Uwierzę jak podpiszę umowę. A czy się cieszę? Z jednej strony tak, bo stały etat oznacza stabilizację, a z drugiej strony nie, bo ja cały czas marzę jednak o innej pracy, ale z braku dzieci skazana jestem na to, co jest teraz.

    OdpowiedzUsuń