sobota, 8 czerwca 2013

7 years ago

Czas zmian, podobno co 7 lat człowiek się całkowicie zmienia i chyba u mnie ten czas się zaczął. Mam 28 lat, 7 lat temu podjęłam mega ważną decyzję, która sprawiła, że moje życie zmieniło się o 360 stopni. Przez ten czas znalazłam pracę, skończyłam studia także i podyplomowe, poznałam wielu wspaniałych ludzi, uwikłałam się w kilka niezdrowych relacji, ( których żałuję, ale czasu się nie cofnie ), przejechałam tysiące kilometrów samochodem, bywałam na koncertach i imprezach, podróżowałam ( na miarę możliwości ), wzbogaciłam domową biblioteczkę o kilkaset pozycji i robiłam całą masę innych rzeczy, których nie sposób tutaj wymienić więc na zawsze zostaną gdzieś w sercu na dnie. :)
Było - minęło, trzeba żyć dalej. Wyremontowałam swój pokój, odbyłam podróż sentymentalną do miejsc, które ostatni raz widziałam 7 lat temu, pozbyłam się tego, co przestało mieć wartość sentymentalną , a stało się zwykłym rupieciem i czuję się jak uosobienie  tabuli rasy...

1 komentarz:

  1. Tylko pozazdrościć tak zacnego jubileuszu... ech... chciałabym być już taka doświadczona w życiu...

    OdpowiedzUsuń