czwartek, 13 czerwca 2013

kim jestem

To nie był mój dzień, to zdecydowanie nie był mój dzień, a to przez chamskie teksty kogoś, kto wydaje polecenia przez smsy, a więc w sumie na oślep i nie ma pojęcia, co się dzieje na miejscu. Tak, z żalu i nerwów prawie się popłakałam. Poza tym ostatnio na uczelni robiliśmy test na osobowość i wynik wcale, ale to wcale mnie nie zaskoczył... ( Kto zgadnie jakim jestem typem ?) Nie jestem zadowolona z mojego typu, a dziś to nawet uznałam to za przekleństwo. Hm, już nie wspomnę o tym, że sama się nakręcam, cały czas mam rozmyślam o pewnych cech mojej osobowości, na punkcie których mam kompleksy, co w efekcie powoduje, że te cechy właśnie stają się bardzo widoczne.

3 komentarze:

  1. Marta osobowosci nie da sie zmienic- zreszta sama o tym dobrze wiesz- nalkezy nad nia pracowac- a to ciezka praca- ktorej owoce najczesciej nie sa dla nas widoczne - jestes wspaniala kobieta i musisz w to uwierzyc- musisz pokochac siebie ze swoimi licznymi zaletami ale tez i z wadami- kazdy czlowiek je ma - jesli nie pokochasz siebie nie bedziesz potrafila kochac innych :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuha, Ty bratnia duszo :D

    OdpowiedzUsuń