środa, 2 października 2013

Rysiek, film i langusta na palmie

Oglądam archiwalne koncerty Dżemu z Riedlem w roli głównej, wywiady i reportaże. Rysiek jawi mi się coraz bardziej jako człowiek raczej skromny i prosty, a przy tym niezmiernie wrażliwy artysta. Miał / ma gość styl i klasę, tego mu nie można odmówić! I ten głos, że już o tekstach nie wspomnę!...
Dziś obejrzałam film "Trzy życzenia", ciepły, wzruszający, piękny. Ja chcę więcej takich produkcji!
Tutaj trochę informacji, gdyby ktoś był zainteresowany KLIK
Słucham homilii i konferencji zawartych na tej stronie LANGUSTA NA PALMIE .
W sumie jest to dla mnie pewna nowość, ponieważ nigdy nie umiałam się zmobilizować do sięgnięcia po wykłady "online", ale, jak widać, kobieta zmienną bywa więc słucham i czerpię.

2 komentarze:

  1. Rysiek ! Tak, tak, tak! A i Langusta przyjemna do posłuchania :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Rysiek rządzi :), Ekonomistko, festiwal w przyszłym roku ;) ? Może się w końcu uda...

    OdpowiedzUsuń