sobota, 11 stycznia 2014

10...

... rzeczy, których o mnie nie wiecie, a które do Waszego życia niczego nie wniosą :D :

1. W lewym uchu mam dwie dziurki na kolczyki, a w prawym trzy.
2. Ochrzcili mnie 13.01.1985 r.
3. Na drugie imię mam Dorota, a z bierzmowania Gabriela.
4. Lubie piwo z sokiem i wódkę z zakąską.
5. Na koniec I półrocza II klasy LO miałam 2 z j. polskiego, czemu winien jest Kochanowski oraz kilku innych "miszczów" literatury staropolskiej.
6. Nie potrafię tańczyć.
7. Do tej pory nie wiem z której strony jest hamaulec, a z której sprzęgło, mam to "w nogach". Jak jadę to się nie zastanawiam, tylko wciskam, co trzeba :D
8. Nie znoszę klaunów, arlekinów i innych pajacyków tego pokroju.
9. Gdybym miała wybrac znanego człowieka, z którym bym chciała pogadać to wybrałabym Gałczyńskiego ( "Teatrzyk Zielona Geś" - majstersztyk !!! ), św. Teresę od Jezusa ( mega kobieta ) oraz Ryśka Riedla.
10. Mam rodzeństwo, nie mam psa, kota ani  złotej rybki :P

5 komentarzy:

  1. Punkt 6 może coś wnieść. Oznacza on, że hipotetyczne spotkanie z Martuchą trzeba tak zorganizować, by można ją było nieźle obtańcować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie daj Boże :) - martuha

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkt 8 - juz wiem czego Ci nie kupowac jako prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń