czwartek, 15 maja 2014

Martuha świętuje


Szanowni Państwo, niniejszy blog kończy dziś 2 lata. Dziękuję, że mi towarzyszycie, bo bez Was moja pisanina nie miałaby sensu. Bloga się pisze, by ludzie czytali i reagowali :), dlatego gorąco i serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, których uzbierało się 983! Dziękuję wszystkim Osobom, które miałam okazję poznać w świecie realnym, za radosne spotkania, życzliwość i wygospodarowanie czasu. Dziękuję wszystkim tym, z którymi nie spotkałam się ( jeszcze ) "fejs to fejs" ( choć na fejZbuku się "mamy" z niektórymi :D ), ale którzy pamiętają i na różne sposoby dają temu wyraz :) !
Cieszę się również z tego, że poznają nowe blogi i w jakiś sposób, dzięki temu, że piszecie, mogę "wchodzić" w Wasze sprawy i styl życia. Blogujcie dalej i niech sprawia Wam to tyle radości, co i mnie...
Minione dwa lata były dla mnie ważnym okresem. Obroniłam pracę magisterską, dostałam umowę na cały etat na czas nieokreślony ( co nie zmienia faktu, że rozglądam się za inną pracą ), zakończyłam pewną długoletnią znajomość, inną odświeżyłam, na świat przyszła malutka dziewczynka - nowa członkini mojej rodzinki ( urocze stworzenie... ), troszkę podróżowałam, bywałam na koncertach, występach i w kinach, spotykałam się ze znajomymi, przetrwałam remont w domu... I jakoś zleciało.
Dziś wracam do blogowania, bogatsza o doświadczenia minionych dni, miesięcy i lat, i życzę Wam wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze!

8 komentarzy:

  1. Widzę, że blog (podobnie jak ja), urodził się w maju. Życzę wytrwałości w okraszaniu świata dobrym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu kolejnych okazji do świetowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki i powodzenia w dalszym prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że tutaj trafiłam. Bardzo się cieszę :)
    Dobrze, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  5. To już teraz wiem, gdzie ja popiłam i dziś się źle czuje :p bo tak to nic nie pamiętam, ale ten wpis wiele mi powiedział :)
    Pani Ag.

    OdpowiedzUsuń