sobota, 24 maja 2014

patriotycznie

Byłam ostatnio na Festiwalu Piosenki Patriotycznej i usłyszałam tam kilka piosenek ( pieśni ?), które mnie zachwyciły! Posłuchaj
1. MARSZ POLONIA ( usłyszane po raz pierwszy właśnie na imprezie )
2. BIAŁY KRZYŻ
3. POWRÓCISZ TU

A poza festiwalem ... mam "faze" na muzyke z "Czasu Honoru"  Serial kapitalny, choc emocjonalnie wyczerpujący ( przynajmniej dla mnie ) i nie byłam w stanie obejrzec wiecej niż trzech odcinków dziennie. Mój ulubionu bohater? Oczywiście Władek ( "Kmicic" ), no i może Janek...
Lubie patriotyczne klimaty...

4 komentarze:

  1. Ja przy nich wyrosłam, całe dzieciństwo tylko stare kultowe głównie wojenne filmy...bokami mi wyłaziły...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubie filmy i piosenki o tematyce wojennej a z ulubionych piosenek wymienilabym "Rozkwitaly paki bialych roz", " Wojenko, wojenko" i muzyke z "Czterej pancerni i pies"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. może nie mam ulubionych, ale na takim Festiwalu na pewno bym się odnalazła :-)

    OdpowiedzUsuń