środa, 6 listopada 2013

przy środzie

Jestem chora, zaraz wychodzę do lekarza. Jestem niepocieszona, bo ten weekend miał być czasem spędzonym w przemiłym towarzystwie, ale plan wziął w łeb :(. Mam nadzieję, że miły Gość, którego wyczekiwałam, zawita u mnie w innym terminie. Bardzo na to liczę!
Przeprosiłam Mamę, dałam kwiaty, sytuacja w domu ogarniętą. Muszę przestać zachowywać się tak, jakbym pozjadała wszystkie rozumy, ot co. I panować nad emocjami...
Odchudzam się, może nie jest to bardzo rygorystyczna dieta, ale np. od kilku dni nie jadłam kolacji, a i całkowicie zrezygnowałam z chipsów i czekolad. To na początek. Muszę zrzucić zbędne kilogramy dla zdrowia! A że lubię jeść...czeka mnie wyzwanie !
W ramach realizacji dzikich pomysłów, umieściłam ogłoszenie na pewnym portalu. Odzew jest spory, do momentu wymiany zdjęć wszystko idzie dobrze. Potem kontakt się urywa. Usunęłam konto z serwisu randkowego, on też nie spełnił moich oczekiwań. Ciekawe czy gdzieś tam czeka na mnie ten jedyny...

11 komentarzy:

  1. A próbowałaś na przeznaczeni.pl? Bo na takie zwykłe serwisy randkowe nie ma co wchodzić :/
    Zdrowiej tam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wylazłam z choroby, to Ciebie wzięło... i to dwa razy mocniej...
    Nie martw się przyjadę w innym terminie :) Szczęściem w nieszczęściu jest to, że będę na moim ukochanym spotkaniu biblijnym. Tak to nie byłoby mnie tam...
    Po dzisiejszej rozmowie z moim duchowym tatusiem :) złamałam dietę i właśnie zażeram chipsy i czekoladę.
    Do mnie też się nikt nie odzywa z żadnych takich portali... Dałam sobie spokój z nimi...
    Ag. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to może faktycznie nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło? Ja miałam smaka na chipsy, ale się nie dałam. Pani Ag., czekam na Ciebie :)

      Usuń
  3. Nie patrząc na to, jak jest odbierany wygląd na zdjęciu, postawić na prezencję!
    A prezencja to sposób mówienia, gesty, kontakt wzrokowy, przyjazne nastawienie. Na portalach tego nie widać.
    Dlatego proponuję usiąść w bibliotece w wygodnym miejscu, nastawić się przyjaźnie i czekać na innego bibliofila, który zagubiony spyta Cię o drogę do konkretnego działu z książkami!

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, Piotrze, że akurat z biblioteką jestem poniekąd związana zawodowo i zauważyłam, że czytelnicy to albo dzieci i młodzież, albo ludzie starsi. Osób w moim wieku jak na lekarstwo...

      Usuń
    2. Wobec powyższego pochodź trochę po bezpiecznych miejscach, które lubisz. Pochodź tak spokojnie, na luzie, z przyjazną miną i ktoś Cię zaczepi.

      Piotr

      Usuń
  4. Pociecha Najmłodsza dobrze by Cię zrozumiała. Ona też kocha jeść :)

    Wracaj do zdrowia przede wszystkim. I dobrze wykorzystaj czas, który został Ci dany... w sensie: wyleż się ile tylko możesz :)

    Na portalach randkowych nie znam się nic a nic, dlatego nie zabieram głosu.

    OdpowiedzUsuń