poniedziałek, 25 listopada 2013

ulubieni aktorzy

1. Bartosz Opania - za całokształt, szczególnie za to, że taki przystojny :)
2. Jerzy Stuhr - za WSZYSTKO
3. Maciej Stuhr - bo ma nie tylko znanego ojca, ale i prawdziwy talent :)
4. Jan Wieczorkowski - przystojny :)
5. Krzysztof Pieczyński - za filmy Kolskiego
6. Marek Perepeczko - za "Janosika" :)
7. Witold Pyrkosz - za "Janosika" :D
8. Bogusław Linda - bo fajny :P
9. Dariusz Kowalski - za Tracza w "Plebani" i za wredne miny :D



1. Colin Firth - dobry aktor i miło się na niego patrzy :P

2. Hugh Laurie - noo, dr House

 3. Ed O'Neill - za Ala :D !!!

4. Bruce Willis - dobry, dobry i przystojny

 5. Adam Sandler - fajny jest, ale podbił moje serce przez  "Nie zadzieraj z fryzjerem"

6. Jason Statham - "Transporter"

7. Rowan Atkinson - noo, "fasolka"
8. Patrick Swayze
9. Jon Heder - "Szkoła dla łobuzów", "Maminsynek" 
10. Seann William Scott - Steve Stifler i wszystko jasne :) 

12 komentarzy:

  1. Moch 2 faworytów: Paweł Królikowski - za bossski głos i Martin Clunes - za cudowny akcent i generalnie za całokształt (kocham go po prostu ;). Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pewnego czasu nie mialam pojęcia o istnieniu Pawła Królikowskiego, kojarzylam tylko jego brata, ale się dowiedzialam i w sumie moją sympatię tez budzi :)

      Usuń
  2. Ja do tej listy dodalabym ze swej strony - Cezarego Pazure i Michala Zebrowskiego :)
    A Twoja lista to istne "perelki" kinowe - ekranowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Cezary, Cezary..." - czasy mlodosci i "13 Posterunku" mi sie przypominają! :P

      Usuń
    2. MArta nie uwierzysz - ja tez pomyslalam o "13 posterunku"- choc tak naprawde moje serce Czarek Pazura zdobyl jako "Kiler"

      Usuń
  3. Na temat Janusza z "Plebanii" co robił wredne miny, to dodam, że to bardzo pobożny człowiek (wbrew swojej roli), bo u ks.B. kilka miesięcy temu był i zostawił pliczek obrazków ze św. Michałem :)
    Ja dorzucę jeszcze Michała Żebrowskiego i mojego nauczyciela ze studiów, który był jego sobowtórem i wiele dziewczyn wzdychało na ćwiczeniach u niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty spotkałaś Kowalskiego "w realu" :) ??

      Usuń
    2. Nie, ale mam od niego obrazek św. Michała ;) za późno przyszłam :)

      Usuń
    3. Heh, ja bym się zapłakała, gdyby mnie ominęło takie spotkanie :D :D :D

      Usuń
    4. Cóż... przyszłam za późno, bo go już nie było... Zdążył wyjechać od ks. B. ;)

      Usuń
  4. John Malkovich i Nicolas Cage – uwielbiam ich !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malkovich - ha, Marvin z "Red" - no jasne :)!!! A Cage? Się nie zżyłam z nim jeszcze ;)

      Usuń