niedziela, 23 marca 2014

łatwizna

Łatwizna w tym sensie, że zamiast pisać długaśny post o minionym tygodniu, użyję kilku obrazków..

W sobotę ( ale nie wczorajszą, tylko wcześniejszą... ) czułam się tak:

 
W niedzielę pizza i pogaduchy o życiu obecnym i przeszłym....

PONIEDZIAŁEK
Lekka desperacja i ból istnienia ...
Piosenka, jedna z tych, co sercu nasjblizsze KLIK 


WTOREK 

 

ŚRODA - CZWARTEK - PIĄTEK..... 
Nie żebym lubila hip hop, ale jakoś tak trafiłam na te piosenkę KLIK 

PIĄTEK 
Rozmowa ze znajomą, krotki spacer i droga krzyżowa, na którą wybrałam się mimo zmęczenia. 
I dobrze, ze poszłam. Pomogło... 

SOBOTA.... 
autorefleksyjna, pełna skrajnych emocji i pracy fizycznej; sprzeczka z Mamą...


I piosenka, piękna, bardzo ją lubię KLIK 

NIEDZIELA...
dobry dzień, spokojny, poranna kawa i lektura. 

11 komentarzy:

  1. No to niezbyt przyjemy tydzień...dobrze, że już niedziela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, moja radosć z powodu weekendu byla niezmierna :)

      Usuń
  2. Miejmy nadzieje, zo nadchodzacy tydzien bedzie radosniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele zależy od mojego wlasnego nastawienia wiec troche sie postaram ;)

      Usuń
  3. że tak powiem: prawdziwe życie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, ale ten tydzień taki był jak ta pogoda w Łodzi.... Ale nawet ta szara Łódz, ma różne odcienie szarości..
    Oby ten był dla nas lepszy , bo i mój to masakra.
    Życzę szczęścia i lepszych pogodnych dni:) Mała Mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki nieustannie i mam nadzieje, ze nowy tydzien bedzie lepszy :)

      Usuń
  5. Dzień dobry.
    Pewnie jako przedstawiciel płci brzydkiej, nie powinienem zabierać głosu (a właściwie zabierać miejsca na komentarze). Aczkolwiek proponowałbym spojrzeć na to od strony nieco luzackiej.

    "Gdy ktoś śmieje się często z byle czego..." moim zdaniem wygląda lepiej niż ponurak :)

    "Gdy ktoś większość czasu przesypia..." moim zdaniem nie cierpi na bezsenność :)

    Pozdrawiam

    Piotr bezsenny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy Piotr jest tylko bezsenny czy bezsenny i usmiechniety :) ?

      Usuń
    2. Piotr sprawia wrażenie ponuraka, ale to tylko kwestia mimiki.

      Usuń