piątek, 17 sierpnia 2012

co zrobić

Pozrywałam ogórki i pomidory. Powiesiłam pranie. Zaraz zrobię porządek w samochodzie. Kto wie, może nawet poodkurzam w nim. Zastanawiam się, co zrobić z pewną sukienką, którą kupiłam z myślą o kimś, a która już nie jest mi potrzebna. Kiecka obecnie leży w szafie i przywołuje wspomnienia, wyrzucić ją szkoda, bo jest w doskonałym stanie, a chodzić w niej nie zamierzam. Podobnie jest z buteleczką perfum. Mają cudowny zapach, który uwielbiam, ale używałam ich tylko, gdy miałam się spotkać ze wspomnianym wcześniej "ktosiem".

3 komentarze:

  1. Co zrobić? Ubierz się w tę piękną sukienkę, spryskaj się perfumami i przeżyj coś, co sprawi, że to wszystko będzie Ci się kojarzyło z czymś baaaarddzo pozytywnym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. daj mi, może przyniesie szczęście? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiecke wystaw na allegro:D szkoda łez....

    OdpowiedzUsuń