poniedziałek, 27 sierpnia 2012

gorzkie żale

Znowu się wszystko totalnie "popiętroliło". Miałam dziś telefon związany z moim zwolnieniem lekarskim i jestem trochę roztrzęsiona. Nie wiem, co zrobić w tej sytuacji. W sumie to chyba nic nie zdziałam. Ale czuję, jakby przygniatał mnie olbrzymi ciężar. Głupia, jeszcze mam wyrzuty sumienia! A przecież nie zrobiłam niczego złego! Ci wszyscy ludzie dali mi nieźle popalić, a mój koszmar ciągnie się już bardzo długo i jestem coraz bardziej zmęczona. Bo jak tak można zwodzić, kłamać, oszukiwać? Obiecywać cuda na kiju, karmić wzniosłymi słowami, chwalić i wykorzystywać??? Mam tego dość! Czemu nikt o mnie nie myśli? Ech, rozchorował się człowiek, a tu już wielka obraza majestatu! To tak straszne, że aż śmieszne!

2 komentarze:

  1. no tak. Najlepiej jak niewolnik-pracownik tyra za 3 :/

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak tu walczyć o własną godność? Jak być w porządku, a jednocześnie nie dać sie wykorzystywać?

    OdpowiedzUsuń