niedziela, 26 sierpnia 2012

Myślami na Jasnej Górze

"Moja" Jasna Góra to miejsce, gdzie lubię wracać. Kocham Maryję Częstochowską i lubię się modlić w kaplicy z wystawionym Najświętszym Sakramentem. Lubię "Wieczernik", gdzie się wyspowiadać i przyjąć Komunię. Urzeka mnie jasnogórska Golgota autorstwa Jerzego Dudy - Gracza. Lubię błonie przed Jasną Górą, gdzie można sobie pospacerować, posiedzieć, pobyć, pomyśleć.  I lubię klasztor Karmelitanek Bosych, położony u stóp Jasnej Góry. Zawsze go odwiedzam, bo kaplica sióstr ma w sobie coś niesamowitego.
 Ostatni raz byłam w Częstochowie w tamtym roku. Nie wiem, kiedy znowu się tam wybiorę, ale jestem tam obecna myślami, bo przecież dziś święto Matki...


                                          widok z wieży

                                                    Karmel




8 komentarzy:

  1. I ja uwielbiam Jasną Górę :D Myślałam, że uda mi się z pracy pojechać (w następny weekend), ale zabrakło miejsc :/ No cóż tak musiało być...

    OdpowiedzUsuń
  2. W drodze na Jasną Górę zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ! Tylko nie jestem pewna czy przejeżdżam przez Twoją miejscowość :)

      Usuń
    2. Mogę Cię o to podejrzewać, jesli założę, że jedziesz z Wrocławia do Wielunia i z Wielunia do Częstochowy :D

      Usuń
  3. Zaiste, jadę :D. Dla pewności właśnie to sobie wyguglałam i jadę :D M.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Myyyyyyyyyyyyynia! nie wybierasz się do Częstochowy we wrześniu? :D (bo zaś potem to ja jestem w Katowicach :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, dzięki za zaproszenie :* NA razie nic nie wskazuje na to, że w tym miesiącu mialabm trafić do Częstochowy, ale nigdy nic nie wiadomo ;). Dziękuję za zaproszenie :) M.

    OdpowiedzUsuń