środa, 5 lutego 2014

Agatom...

... WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ !!!
Z uwagi na to, że przynajmniej dwie Panie Blogujące mają na imię AGATA, posyłam w Ich stronę serdeczności, życzenia i radosne "tuli-tuli" :) !!! Niech Wam się wiedzie, Drogie Panie, niech marzenia się spełniają, plany realizują, a cele osiagają :) !!! Najlepszego :* !!!
***
W moim życiu ważną rolnę odegrała jeszcze jedna kobieta imieniem Agata... Nigdy jej za to nie podziękowałam i już raczej tego nie uczynię, ale wspomnieć o Niej muszę, bo towarzyszyła mi w różnych momentach życia i w dużej mierze przyczyniła się do tego, kim i jaka jestem teraz...
***
A dzień dziś taki, że gęba sama mi się cieszy, zupełnie bez powodu :).

3 komentarze:

  1. wiesz... ja też mam 'swoją' Agatę poznaną przez blogi... :-)
    dołączam do życzeń dla 'Twoich' Pań o imieniu Agata :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i pamięć!!! buziaki!!!
    Pani Ag.

    OdpowiedzUsuń